Opinie na temat PayTrade Club

21 lipca 2015

PayTrade International Club budzi wyjątkowo skrajne emocje. Można spotkać zarówno opinie zachwalające innowacyjne podejście tej firmy do biznesu, jak i komentarze poddające w wątpliwość jej uczciwość i przejrzystość działania. Które z nich są bliższe prawdy?

PayTrade Club to firma świadcząca szeroko pojęte usługi biznesowe wspierające przedsiębiorczość. Pomimo tego, że w branży funkcjonuje od niedawna, już zdążyła sobie wyrobić reputację – niestety, nie najlepszą.

Czym zajmuje się PayTrade?

Firma chwali się tym, że zrzesza ponad 3000 ludzi biznesu oczekujących atrakcyjnych rozwiązań finansowych. W ramach funkcjonowania w strukturach społeczności mogą oni liczyć na dostęp do takich produktów i usług jak m.in.:

  • opieka prawna i medyczna,
  • profesjonalna księgowość,
  • doradztwo podatkowe,
  • korzystne oferty zakupu metali szlachetnych,
  • kursy szybkiej nauki języków obcych.

Ta  duża różnorodność oferowanych udogodnień wśród jednych wywołuje entuzjazm, a wśród innych niepewność co do rzeczywistych intencji działalności firmy.

Złe skojarzenia

PayTrade ma na swoim koncie wyjątkowo nieudany start, od którego odcina się obecne kierownictwo. Spółka znajdowała się nawet przez pewien czas na liście ostrzeżeń Komisji Nadzoru Finansowego. Udało jej się jednak oczyścić ze stawianych zarzutów – sąd utrzymał w mocy wcześniejsze postanowienie prokuratury i umorzył prowadzone przeciwko niej śledztwo. Ta historia nie pozostała jednak bez wpływu na reputację spółki – dziś mozolnie odbudowywaną.

Czy można im ufać?

Umorzenie śledztwa, wywiad prezesa spółki dla magazynu Forbes czy wyróżnienia w kilku konkursach biznesowych z pewnością zwiększają wiarygodność tej firmy. Z drugiej strony na forach internetowych można spotkać wiele krytycznych opinii na temat PayTrade. Nie brak komentarzy, że jest to typowa piramida finansowa, która werbuje naiwnych za pomocą wszelkich możliwych technik manipulacji.

Zalecane ograniczone zaufanie

Co zrozumiałe, wiele pozytywnych opinii jest wygłaszanych przez osoby związane ze strukturami PayTrade, którym zależy na kształtowaniu dobrego wizerunku firmy. Z kolei komentarze negatywne często wynikają z uprzedzenia do innowacyjnych i mało popularnych rozwiązań biznesowych. Wydaje się, że do tego rodzaju inicjatyw lepiej podchodzić z dystansem – przynajmniej do czasu, gdy nie wypracują sobie solidnej reputacji. 

(Visited 29 times, 1 visits today)